luni, 4 octombrie 2010

Remember me.

Nimic nu va mai fi ca inainte. Si totusi exista o speranta pentru noi... dar e tarziu... mult prea tarziu. Acum suntem despartiti de distanta dintre noi. Imi amintesc atat de vag saruturile tale, poate pentru ca putine dintre ele au reflectat realitatea. Ma gandesc la tine chiar si cand constiinta mea imi spune ca fac un lucru gresit. Sper sa.ti fie bine acolo unde esti si cand iti va fi mai greu sa.ti amintesti de mine... de momentele in care iti spuneam ca te iubesc. Mai ti minte ultima noastra seara? Timpul insa te.a indepartat de mine si m.ai uitat. Doar tu ai puterea de a uita totul si de a lua de la capat. Nimic nu doare mai mult decat sa realizez ca tu ai insemnat totul pentru mine, insa eu nu am insemnat nimic pentru tine. Am inteles ca noi trebuie sa ne spunem adio. Pacat! Ar fi fost o minune dragostea noastra.

Now it`s too late and we can`t go back.

6 comentarii: