duminică, 15 mai 2011

Iluzii pierdute.

Nu o sa ma satur in veci: cand imi place fata, vreau sa ma indragostesc de ea; cand sunt indragostit de ea, vreau s.o sarut; cand o sarut, vreau sa ma culc cu ea; cand ma culc cu ea, vreau sa traim impreuna intr.un apartament mobilat; cand traim impreuna intr.un apartament mobilat, vreau sa ma insor cu ea; dupa ce ma insor cu ea, intalnesc o alta fata care imi place. Barbatul este un animal nesatisfacut, care ezita intre mai multe frustrari. Daca femeile ar fi smechere, l.ar refuza, ca sa alerge dupa ele toata viata.
In dragoste exista o singura intrebare: cand incep minciunile? Esti la fel de fericit cand sa te intorci acasa pentru a regasi aceeasi persoana care te asteapta? Cand ii zici " te iubesc", crezi intotdeauna chestia asta? Va venii - in mod fatal - un moment in care te vei cazni s.o faci. In care "te-iubescurile" tale nu vor mai avea acelasi gust.

Cand divortezi, cumperi intotdeauna Despartirea de Dan Franck. Prima scena este emotionanta: in timpul unei reprezentatii de teatru, barbatul isi da seama ca sotia nu.l mai iubeste, pentru ca isi trage mana din a lui. El incearca sa i.o apuce din nou, insa ea o trage iar. Eu imi spuneam: ce scarba! De ce atata cruzime? Totusi, nu e marea cu sarea sa.i lasi mana in mana lu` barbata-tu, ce dracu`! Pana in ziua in care mi s.a intamplat acelasi lucru. Am inceput sa resping mereu mana lui Anne. Ea ma lua cu dragalasenie de mana sau de brat ori de cate ori isi lasa mana pe coapsa mea, cand ne uitam la televizor, iar eu ce vedeam? O mana moale, albicioasa, de consistenta unei manusi Mappa. Ma infioram de dezgust. Parca ar fi pus pe mine o caracatita. Ma simteam vinovat: cum, Doamne iarta.ma, ajunsesem pana aici? Ma transformasem in scarba aia din cartea lui Dan Franck. Ea insista sa.si amestece degetele cu ale mele. Eu ma sileam, fara succes, sa.mi stapanesc o strambatura. Ma ridicam cu o saritura, chipurile ca sa ma duc sa ma usurez, dar in realitate numai ca sa fug de aceasta mana. Apoi ma intorceam, cuprins de remuscari, si priveam mana pe care o iubisem. Mana ei, pe care i.o ceruem in fata lui Dumnezeu. Mana ei, pentru care, cu trei ani in urma, mi.as fi dat viata s.o pot tine asa. Si nu simteam decat ura fata de mine, rusine fata de ea, indiferenta, dorinta de a bazai. Si strangeam la piept aceasta caracatita moale, apoi ii dadeam o sarutare amestecata cu tristete si ciuda.
Dragostea ia sfarsit atunci cand nu te mai poti intoarce inapoi. Asa iti dai seama: apa a curs pe sub poduri, neintelegerea domneste, v.ati despartit fara ca macar sa observati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu