miercuri, 19 ianuarie 2011

5 luni.:x

Ce repede a trecut timpul. Parca ieri era 19 august si asteptam un raspuns.. de la tine. Mult asteptatul "Da". :)) Si uite ca dupa 5 luni, inca suntem impreuna.[ si vom mai fi, nu?:-w] Sa.ti spun cat de important esti pentru mine sau cat de mult de iubesc.. stii deja. n.are rost. :)) Ti.a fost cam greu sa spui cele 2 cuvinte.. stii tu. Cuvintele alea doua. :)) pe care as vrea sa le aud intruna:"> Dar daca nu mi le spui, nu inseamna ca nu.. ca nu.;)

And when you smile, the whole world stops and stares for a while.
Cuz boy you.re amazing. Just the way you are :X
It.s a love story, baby just say Yes.

Te iubesc.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. varianta mea la ce ai spus mai sus ? ;;) Ok :X

    Ce repede a trecut timpul. Parca ieri era 19 august si ma gandeam la un raspuns.. pentru tine. Mult asteptatul "Da" :)) . Si uite ca dupa 5 luni, inca suntem impreuna si cu siguranta vom mai fii. Stii cat esti de importanta esti pentru mine, si daca iti spun cele doua cuvinte [ cuvintele alea doua, pe care ai vrea sa le auzi intruna,dar daca nu ti le spun nu inseamna ca nu... ca nu... ] ca TE IUBESC sunt sigur ca stii asta :D. Nu ti-am comentat aseara postul, din lipsa de timp. Dar mi-am facut timp si sper ca ti-a placut ;;). Citand de pe foaia Iuliei :"> X_X [ don't kill me :)) ] "Sunt super-mega-ultra-extra-maxim LA INFINIT de fericit ca esti cu mine si hei, 5 luni si la multe 5 secole impreuna =))

    Hai sa dam si versuri din melodii ca asa e moda :-"
    " When I look at you
    I see forgiveness
    I see the truth
    You love me for who I am
    Like the stars hold the moon
    Right there where they belong and I know
    I'm not alone "

    [ si inca unul....nu la fata X_X]

    " Darling there will never be another
    Cause I love you so,
    don't ever leave me,
    Say you'll never go
    I will always want you for my sweetheart
    No matter what you do
    Oh! Kamy, I'm so in love with you."

    :"> nu se putea fara Oh Kamy \:D/

    P.S. : Te iubesc !!! >:D< :X
    P.P.S. : Eu te iubesc mai mult decat ma iubesti tu pe mine >:P :X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. :"> vaai. ce draguut:x8-> si eu te iubesc>:D<:X:*

    RăspundețiȘtergere